čtvrtek 11. září 2008

Spoiler for windscreen

Jsem značně vysoký, a proto na mě při jízdě dosti fouká, proto jsme se začal zajímat jak tento problém vyřešit. Poradil jsem se s katalogem Tourtech a bylo jasno, jak na to a taky mě inspiroval jeden borec, co si dělal spoiler na svou afriku a má obrazky vytaveny na webu, to mě docela ujistilo, že to nebude nic těžkého, ale i tak je to docela makačka.
Klikněte na obrazek pro zvětšení!

Tohle je prozatimni verze na zkoušku, přes zimu budu pracovat na verzi 2 a ta bude hodně odlišná a mnohem více funkční, ale i tak je to znát, že takovou věc máte.

1 komentář:

harshita řekl(a)...

Hello,

BMW Motorrad achieved record sales and very good business performance in 2007, with the most popular model being the R1200GS.

===================================
Deepak
look4ward