středa 11. června 2008

Jak jsem se dostal k Funduru?


Převodovka po 48000 km je jak nová
.

Klikněte na obrazek pro zvětšení!

Je to asi rok, co jsem hrdým majitelem BMW F 650 ST, a rozhodně si nemužu stěžovat. Před rokem, když jsem se rozmíšlel, jaký motocykl si pořídím, jsem na BMW ani nepomyslel, až přišel napad dotahnout bavoráka z Německa. Z počátku jsem si nebyl jist jestli je to dobrý nápad, ale s odstupem času musím říct, že to bylo to nejlepší, co mě mohlo potkat. Ano Funduro je stroj s velkým S. Na to, že je "starý" už 11 let,v mém případě, tak svou vyspělostí v určitých pohledech převyšuje i dnešní nové motocykly jiných značek. Motor je sice Rotax z Rakouska, ale svou technickou vyspělostí se používá dodnes v nový motocyklech např. Jawa 650. A výkon motocyklu je na tolik podimenzován vzhledem ke stavbě, že životnost bude, jen se domnívám, minimálně 200 000 kilometrů. Samozřejmě ne všechno vydrží takhle dlouho, ale to nejdůležitější bez pochyb ano.

Žádné komentáře: