středa 11. června 2008

První a snad poslední selhání mého stroje!


Původní umístění, kde se regulátor upekl
.

Nové místo, kde na něj pěkně fouká a je řádně chlazen.

Jel jsem na svůj první výlet s fundurem na Slovensko, bylo pěkně, teplé počasí no prostě nádhera, ale ejhle když jsem byl tak v půli cesty, ještě v ČR, tak mi najednou chcípl motor, nevěděl jsem proč, tak jsem zkusil opět nastartovat a nešlo. Musel jsem motorku natlačit a to se mi nezdálo. Na nejbližší benzince jsem zastavil, že načerpám, jelikož se mi zdálo že mám málo benzinu a proto mi asi chcípl, ale benzinu jsem měl dost, tak jsem sundal sedlo a začal hledat příčínu a našel. Upekl se mi regulátor dobíjení a bez toho to prostě nejede. Hlavní příčinou bylo špatné umístění, kde se málo chladil a proto dostal nové místo, kde se už nikdy doufám už nepřehřeje.

Žádné komentáře: