úterý 13. ledna 2009

Přestavba F 650 ST na F 650 ST+(něco navíc :-) ) !!!

Konečne dnes mi přišel nový brzdový kotouč od české firmy a je celý nerezový :-).


Samozřejmě nové brzdové obložení!


A je to tu úchytky na kufry, po dlouhém a náročném hledání jsem si je udělal. Materiál opět hliník, jak jinak.


Kompletní osazenstvo na jednom kufru.


A zde můžete vidět úchytky v akci!! Drží na kufrech jak ja na motorce, ne a ne je z toho urvat :D.


Celkový pohled - pořádně si ho vychutnejte jako já. :-)


NAVIGACEEEEE!!


Držák na navigaci je hotov a navigace plně připravena na cestování.








Zrodil se ve mě nápad, když jsem četl, že se tu a tam stane při pádu motorky, že baterka vyteče, tak mě napadlo jak to mu, co nejlepe předejít. Na přepad baterie jsem napojil hadičku, která vede kolem baterie pod sedlo, kde je umístěná malá zásobní nádržka, z té pak vede hadička až pod plotnu, kde je nejvyšší pod cesty kapaliny a poté hadička pokračuje na druhou stranu motorky jako přepad. Doufám, že to nikdy nebudu potřebovat, ale jistota je jistota. :-)








Nářaďovna (Toolbox) aneb falešný výfuk. Původně na tom to mistě měl byt kanystr, ale ten nakonec skončil na kufru. A co teď s místem? Jednou jsem na netu narazil na fotku malého GSa, které mělo jeden výfuk jako nářaďovnu. Tak mě napadlo, že bych mohl něco podobného realizovat a místo tak účelně využít. Nářaďovna má stejný průměr jak výfuk, je komplet hliniková včetně držáku a doufám že i vodotěsná.






Tak se nám nachýlil pomalu konec mých zimních úprav. Zatím je možnost pouze vizuální, ale časem doplním i slovy, co vše se odehrálo v dílně a jejím okolí.














Mřížky před světlo a chladič.


Nová brzdová hadice!


Prachovky !!

Chránič baterie proti nečistotem od zadního kola

Zásuvka !

Falešný výfuk jako místo pro nářadí a potřebnosti na cesty!

Držák falešného výfuku

Spoiler chráničů řidítek.





Práce pokročily.

Klikněte na obrázek pro zvětšení!!


Nová kratší závažíčka z nerez. oceli.


Spoiler číslo 2, konečné řešení!



Re: První náznak je tu, je to zatim jen provizorní, ale už to začíná mít tvar. Další práce a myšlenky jsou na cestě. Kdo neuteče zvítězí. :-)

PRVOTNÍ ČLÁNEK
Chtěl jsem své bávo příští rok prodat, ale když jsem viděl, jak spadli ceny, tak jsem se rozhodl k ponechnání a rozhodl jsem se uskutečnit přestavbu toho motocyklu k obrazu svému. Razantní změny nelze čekat, nejsem blázen který byl do přestavby vrazil 30 tis. a více. Já počítám s rozpočtem tak do 15 tis.

Co se teda stane? Efko dostane větší kolo do předu, původní 18´ bude nahrazena 21´, což je docela znatelný. Důvod: jsem více off-roadový jezdec než silniční, proto větší kolo bude ku pro spěchu jak mě tak motorce. Dále doladím spoiler for windscreen a hlinikový chránič chladiče, falešný výfuk, kde bude nářadí, zpohodlnění sedla na dlouhe cesty, nějaká přídavná světla s tím spojená úprava padáků a a to by zatím stačilo.

.
A takhle bude vypadat nový blatník

První fáze. Rozebrání.

Inspirace pro nový lak, BMW DAKAR TEAM
Po dlouhém a bolestném myšlení jsem se rozhodl, že žádné velké lakování nebude, vysvětlení je jednoduché, mé cesty povedou do míst kde to určitě škrábnu a ne jednou, takže bych akorat po cestě brečel, že jsem si poškrábal nový lak.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Mejlo držím palce, ať to zvládneš a doufám, že budeš průběžně informovat s bohatou fotodokumentací ať mám inspiraci:-)
SANDO