Zimní období bývá pro motorkáře težkou zkouškou.
Vetšina motorkářu pověsila klíčky na hřebík někdy koncem listopadu plus mínus 14 dní. No a do Vánoc to všichni přežily bez ujmy. Po Novém roce se začínájí objevovat první abstinenční příznaky a pokoukávání po motorce a oblečení na motorku. Každý by si chtěl aspoň kousek "vrknout", jak říká můj kamarád MD Milan, aby si mohl aspon trochu ulevit, ale když k tomu jednou přičuchnete tak potom je težké to vydržet i kratší dobu. Já osobně se zatim držím doma kvůli počasí, které zatím nedovoluje člověku ani vyjít ven, natož vyjet. Tak tohle nám zima bere - nemůžeme jezdit a potkávat ostatní motorkáře na cestách. Já jsem už už byl s moto venku, ale na konec jsem si to rozmyslel. Ne kecam zahříval jsem motor kvůli výměně oleje.
A co nám teda zimá dává? Zima nám dává tu možnost, že si motorku můžeme přes zimu "vymazlit", co se skrývá pod tím to slovem? Je to jasné! Každý kdo má nějaký stroj doma, tak určitě přes zimu dělá nejnutnější úpravy a opravy či někteří své moto vylepšují či předělávájí. Ty to práce napomáhájí člověku zvládnout zimní období půstu silničního a tereního samozřejmě. A abych tu nekecal obecně tak Vám povím co zima dala mě. Já už druhou zimu předělávám a dolaďuji svou motorku. A proč to dělám? Odpověď je jednoduchá: ,, Připravuji svoji motorku na cesty kamkoliv a dá to docela dost práce a úsilí, aby můj ,, Modrý Ďábel" vydržel veškeré peripetie se mnou". Možná to zní bizardně, že se s tím patlám a pak třeba nikam nepojedu. Většina lidi by asi jezdila, cestovala a postupně si moto dovybavovala, jenže dnes je tolik možností zjistit si, co potřebuji na cesty s moto a podle toho se dopředu vybaví. Určitě je lepší být připraven na skoro všechno.
Krátce Vám popíši co všechno se změnilo na mé moto, uvedu to stručně a jasně, ty bláboly navíc si nechám pro sebe. Asi to vezmu podle časové linie. První věc, co jsem na motorku udělal, byla ALU plotna, dále následovali držáky na kufry a ALU kufry, potom přibyl hlinikový kryt rozety na místo plastu, pak ALU kryt motoru, chránič zadního tlumiče, přemístění regulátoru, alarm, spoiler for windscreen verze II. , spoiler chráničů páček, nová závažíčka z nerezu, zásuvka, hrazda na GPS navigaci, držák navigace, mřížky světla a chladiče, prachovky na přední šavle, držák 2l kanystru, kryt baterie od zadniho kola, distanční kroužek zadního tlumiče, falešný výfuk - nářaďovna, zvednuti předního blatníku, uprava přepadu baterie a ošetření aby nevytekla když moto leží na boku a další vychytávky na které si asi zrovna teď už nevzpomenu.
Myslím, že mé doplňky nejsou zcestné a mají svůj účel. Myslím si, že mé moto je solidně připraveno na dlouhé cesty skoro kamkoliv a časem se úkaže, co bylo špatne a co ne.
Pár fotek konečné verze mé motorky BLUE DEVIL v plné palbě::
ZDE JE FOTKA PŘED VEŠKERÝMA ÚPRAVAMA!!
Žádné komentáře:
Okomentovat